Wednesday, December 12, 2007

Que pasa?

Sassa tampis meile isiksusepsühholoogia kursusel pähe, et isiksuse puhul ei ole niiväga määravaks see, et mis see selline üldse on vaid et see, mille poolest isiksused üksteisest erinevad..mina erinen muust maailmast siis selle poolest, et:

Fännan:

1. Hommikuti laisklemist - tööpäev algab kell 9.00, minu äratus on 8.35. Usud sa, et pm on viie 10 mintsaga võimalik ärakäia pesus, panna ennast riidesse, kugistada alla külmikus klompi tõmbunud jogurt ja jeehat....? kõik seepärast, et saada max kõige mõnusamast hommikusest unest.
2. Lühikesi telefonikõnesid - mikspärast tahavad inimesed oma südant puistata/lugeda epistlit/pidada loengut äsjaavastatud elumõttest just siis, kui telkus hakkab kohe kohe film, mida sa oled nädal aega oodanud. To sum up: lühikesed telefonikõned kuld, pikad hõbe ja maadlemine pronks.
3. Kui moblasse saabub SMS raha laekumise kohta - elu mõte peitub rahas (Alari Kivisaar)
4. Al Bundy - mees, kes on oma elu küll keeruliseks suutnud elada, aga pole sellele vaatamata depressiooni langenud (väga vinged toimetulekustrateegiad)!
5. Raske jalaga trollijuhte - kas teile ei tundu, et mõnikord jõuab jala kümme korda kiiremini Vabakalt Mustakale kui trolliga? Halleluuja, et on olemas ka selliseid trollijuhte, kes kiirust ületavad...: D Get a car!!!
6. Seksapiilseid naisi - ma olen meessoost!

Ei fänna
1. Valgusfoore, mis näitavad ainult punast - tõestasin eile empiiriliselt, et igakord, kui jõuad ülekäigurajale, kustub fooris roheline ja süttib punane. Kas ainult mul on foorikeskuses vihavaenlane?
2. Pikki järjekordi kauplustes - oh sa Püha Hieronymos...palun kaaluge oma banaanid juba kaalu juures ära, mitte ärge sundige kassapidajat minema 1000 aastaks kuskile saali teise ossa seda tegema...inimesed surevad järjekorras nälga vahepeal....ja ärge makske 7 kroonise tupla eest 500 - sega..see kulutab aega...P.S. Rimi kassapidajad võiks minna Säästukate omade juurde koolitusele, seal on väga kiired tädid.
3. Halvas tujus ettekandjaid - Credo: "sina, klient, oled süüdi selles, et mu mees lasi jalga, et mul on nii väike palk, et mu kolleegid on mõttetud ja et päike ei paista"
4. Naabreid kõrvalmajas - no miks nad kogu aeg mu köögi aknast sissevaatavad ja ei lase mu omas kodus mul veidrustega tegeleda???
5. Avalikes kohtades oma pereelu probleeme kõva häälega lahendavaid inimesi - no comments, palun jumalat, et ma ise kunagi selliseks ei muutu
6. Helista-mulle-mõtlen-vaid-sulle-stiilis reklaame - kahjuks ei ole neiud, kes reklaame sisseloevad, suutnud tabada reklaami teksti sügavmõttelist sisu ja teevad seda seetõttu nati pinnapealselt.

Aitab küll nüüd....

No comments: