Thursday, November 8, 2007

Uus mänguasi

Tere maailm!

Avastasin täna, et mul on tekkinud õhtuti vaba aega, kuigi tegelikult peaksime Meelisega olema hoopis hallis jooksmas ja kangi sikutamas...surfasin orkutis ja leidsin ühe oma vana hea kamraadi Margunnari blogi ja siis ma mõtlesin, et kui Margussal on blogi, siis peab mul ka see kindlasti olema...ja parem...... : D eestlaste värk...karm kliima on meie rahvuslikku iseloomu jätnud ühe koleda joone - kadeduse, mis sunnib ööd ja päevad punnitama selle nimel, et naabrimehest parem olla (kallim auto, ilusam tibi....sisutihedam blogi???) : D nüüd punnitasin läbi suure surma blogi valmis...las austet publikumile jääda õigus anda hindeid ; )

kas siin on tavaks olla üdini avameelne? ..või viitsitakse seda kõike lugeda ka siis, kui tekstis viited mööda põski alla voolavatele krokodillipisaratele puuduvad... bai zthe uei...viimased kaks olid retoorilised küsimused...

Võibolla kunagi saab Vinnie-Puhi blogist samasugune hitt nagu Savisaare omast, mille sisu päevas mitu korda tsiteeritakse..elame näeme....kui see aeg kätte jõuab, siis teen äri...

1 comment:

Tiina said...

Kõigil on - ma tahan kaaaaaa!:D

Njah, tegelikult olen minagi seda blogi mõtet tükk aega peas loksutanud, aga kuidagi liiga avalik tundub praegu.. säh sulle edevat ja avameelset :p

A sulle, sulg pooleks või klaviatuur veiniseks vms